Vald kategori:
Visa alla inlägg









Fossilt bränsle (4 svar)
Kategori: Fria diskussioner
Namn: ReadlyExpress
Datum: 2026-06-12 11:02

Man blir lite trött på allt gnäll om bensinpriserna!
Själv har jag klarat mig utan bensin och andra fossila bränslen i 30 år.
Det har gått hur bra som helst!
Namn: lapetesson
Datum: 2026-06-12 11:11

Du rör dig väl ibland längre bort än vad man kan gå eller cykla?

Du kan ju använda elfordon sedan 30 år tillbaka i tiden.

Använder du publika transportmedel? Då slipper du macken. Men du slipper inte den allmänna prisuppgången förorsakad av högre bränslepriser.



Namn: lapetesson
Datum: 2026-06-12 11:33

Du kan ju INTE använda elfordon sedan 30 år tillbaka i tiden.



Namn: ReadlyExpress
Datum: 2026-06-12 11:47

Jag har kört elbil sedan 1997.
De första elbilrna kom för övrigt på 1800-talet. Före fossilbilarna...



Namn: krysspelle
Datum: 2026-06-12 21:04

Berätta gärna för en nyfiken själ, vad var det för bil(ar)?

Kurt



Kryss & Quiz

Quizmästare eller Krysskung, vad är du?

En perfekt blandning av allmänbildande och underhållande frågor och traditionellt kryss och knåpande.
Se ett smakprov








© Svenska Korsord AB